PannenkoekjesĀ šŸ˜ŠĀ Banaan-ei-havermout pannenkoekjes

Ɖcht zoo gepiept. Je hebt maar 2 of 3 ingrediĆ«nten nodig.
Iedereen kan dit!! Gezond, puur natuur, voedend, vullend. En heeel lekker!

IngrediĆ«nten: Voor zoā€™n 16 pannenkoekjes

2 bananen (handigst als de bananen heel rijp zijn, dus echt naar het bruinige toeĀ šŸ˜Š)
4 eieren
Zoā€™n 30 gr havermout
Beetje vet om in te bakken (gebruik kokosvet of beetje roomboter, meestal is 1x voor 2 of 3 bakbeurten echt genoeg)
Of je gebruikt de Keukenmachine:
Doe de bananen in een paar stukjes + de eieren + de havermout en maal het tot een brei

Of gewoon met de hand, dus met een vork of 2Ā šŸ˜‰
Maak de bananen heel fijn, gooi de eieren erbij en mix deze door de banaan, doe dit hetzelfde met de havermout. Voeg dit toe tot het een beetje dikkige brei is geworden.

Klaarmaken:
Zet de pan op het vuur met iets van kokosvet, boter of olie (wat je fijnst vindt om te gebruiken) en zet het vuur al beetje hoog.
Met een pollepel neem je wat van de banaan-ei brei uit de schaal en je maakt er een paar kleine rondjes van in de pan. Zelf gebruik ik een kleinere pan en doe er dan 3 tegelijk.
Blijf erbij en zodra de bovenkant een beetje droger begint te worden, probeer dan voorzichtig met de spatel de pannenkoekjes om te draaien.
De andere kant nog heel eventjes laten bakken en gooi ze dan op een bord en herhaal tot de brei op is.

Lekkere tips!
De pannenkoekjes zijn al zoet van zichzelf en gezond. Zo opeten is helemaal Super!
Stel dat je ook 1ā€™tje met wat extraā€™s wil proeven. Dan zou je bijv. op een paar pannenkoekjes een heel klein beetje jam of stroop kunnen doen.

Geniet ervan!!Ā šŸ˜Š

Meer weten? Meer gaan genieten zonder schuldgevoel?!

www.facebook.com/healthybyheidy/

2019-01-04T23:03:33+00:00